Przekładnie walcowo-stożkowe
Seria RH/RV - Reggiana Riduttori

Standardowe wielkości przekładni walcowych i walcowo-stożkowych, produkowanych przez firmę Reggiana Riduttori są odpowiednie dla większości aplikacji stosowanych w rozwiązaniach przemysłowych. Dostępne są reduktory z 1, 2, 3, i 4 stopniami redukcji. Wysokie moce i szeroka gama przełożeń, połączona z cichą pracą umożliwia zastosowanie w nawet najbardziej wymagających aplikacjach. Zastosowana nowa myśl techniczna w urządzeniach RR sprawia, że przekładnie mają zredukowany hałas oraz lepiej odprowadzają ciepło. W razie konieczności reduktory mogą być wyposażone w dodatkowy układ chłodzący lub sprzęgło jednokierunkowe.

Zazębienia i wały
Koła zębate walcowe oraz stożkowe wytwarzane są z hartowanej i utwardzonej powierzchniowo stali 20MnCr5 lub 17NiCrMo6-4 UNI EN 100084. Koła stożkowe wykonane są metodą Gleasona.
Wszystkie koła zębate wykonane są zgodnie z normą ISO 6336 i ISO 10330. Wały pełne, wolnobieżne wykonane są z hartowanej stali 42CrMo4 UNI EN 10083-1, podczas gdy wały drążone, wolnoobrotowe są z Fe510B UNI EN 10025. Wały szybkoobrotowe są zrobione z hartowanej i utwardzonej powierzchniowo stali 20MnCr5 UNI EN 10084.

Korpusy
Obudowy reduktorów, głównie wykonywane są z żeliwa szarego EN-GJL-250 UNI EN 1561 do wielkości 90 dla wykonań standardowych i do wielkości 93 przekładni do aplikacji dźwigowych. Większe wielkości (dla wykonań standardowych oraz przekładnie do aplikacji dźwigowych) zrobione są ze spawanej i hartowanej stali Fe430B UNI EN 10025. Na życzenie, korpusy wszystkich reduktorów mogą być wykonane ze spawanej i hartowanej stali. Wszystkie wielkości korpusów składają się z dwóch części, co usprawnia montaż i konserwację.

Konfiguracje przyłączeniowe
Przekładnie walcowe i walcowo-stożkowe mogą posiadać wał pełny z rowkiem wpustowym wg normy  UNI6604:1969 oraz elastyczne sprzęgło i kołnierz pod silnik, zgodny z IEC. Na zamówienie może być wykonany kołnierz z przyłączem NEMA lub inny, wg zaleceń zamawiającego. Dla przekładni do aplikacji dźwigowych, wały szybkoobrotowe zostały zaprojektowane tak, żeby umożliwić montaż hamulca pomiędzy silnikiem a przekładnią.

Konfiguracje wyjściowe
Przekładnie walcowe i walcowo-stożkowe magą posiadać wał pełny i wał drążony z rowkiem wpustowym wg UNI6604:1969 lub wał drążony z tuleją zaciskową. Dla reduktorów przeznaczonych do aplikacji dźwigowych, wały wolnoobrotowe mogą być także wykonane z wielowypustem. Do montażu przewidziane są również różnego rodzaju akcesoria, takie jak: kołnierz zdawczy czy element mocujący w przypadku montażu reduktora bezpośrednio na wale zdawczym.

DOKUMENTACJA SERII - Seria RH/RV - Reggiana Riduttori
 
Aby uzyskać więcej informacji na temat pełnej gamy produktów TRAMEC proszę zobaczyć obszar pobierania.