Przekładnie wiszące
Seria P

Dostępne w 6 wielkościach z 1 stopniem redukcji w 6 wielkościach z 2 stopniami redukcji.

Dostępne są dwa rodzaje przyłączy od strony wejścia do przekładni: wejściowy wał pełny, kołnierz pod silnik zgodny z IEC.

Korpus reduktora wykonany jest jako odlew z żeliwa maszynowego EN GJL 200 UNI EN 1561. Korpus od wewnątrz i z zewnątrz jest użebrowany, co gwarantuje jego sztywność. Pojedyncza komora olejowa gwarantuje zwiększone rozkładanie się ciepła oraz lepsze smarowanie wszystkich elementów wewnętrznych.

Walcowe elementy zębate wykonane są ze stali 16CrNi4 lub 18NiCrMo5 UNI7846, są hartowane i utwardzane powierzchniowo. Pierwszy stopień redukcji jest szlifowany.

Standardowo reduktory posiadają stalowy wał wyjściowy, drążony, dostępny dla różnych średnic otworów. Opcja montażu kołnierza wyjściowego z jednej lub z obu stron, możliwość zabudowy sprzęgła jednokierunkowego (backstop) oraz możliwość mocowania za pomocą napinacza lub ramienia reakcyjnego powoduje, że reduktory serii P są ekstremalnie uniwersalne i łatwe w montażu.

Korpusy reduktorów, kołnierze i pokrywy są malowane na kolor BLUE RAL 5010.


Konfiguracje:

Aby uzyskać więcej informacji na temat pełnej gamy produktów TRAMEC proszę zobaczyć obszar pobierania.