Przekładnie wiszące
Seria M

Dostępne w 7 wielkościach z 2 stopniami redukcji.

Dostępne jest jeden rodzaj przyłącza od strony wejścia do przekładni: wejściowy wał pełny przystosowany do montażu np. kół pasowych. Montaż przekładni następuje za pomocą ramienia napinającego (napinacza). Możliwe jest również  wykonanie przekładni z zabudowanym sprzęgłem jednokierunkowym (backstop).

Korpus reduktora wykonany jest jako odlew z żeliwa maszynowego EN GJL 200 UNI EN 1561. Korpus od wewnątrz i z zewnątrz jest użebrowany, co gwarantuje jego sztywność. Pojedyncza komora olejowa gwarantuje zwiększone rozkładanie się ciepła oraz lepsze smarowanie wszystkich elementów wewnętrznych.

Walcowe elementy zębate wykonane są ze stali 16NiCr4, 18NiCrMo5 lub 20MnCr5  UNI EN 10084, są hartowane i utwardzane powierzchniowo, zgodnie z 6 DIN 3962.

Standardowo reduktory posiadają stalowy wał wyjściowy, drążony, dostępny dla różnych średnic otworów.

Korpusy reduktorów i pokrywy są malowane na kolor BLUE RAL 5010.

Aby uzyskać więcej informacji na temat pełnej gamy produktów TRAMEC proszę zobaczyć obszar pobierania.