Przekładnie stożkowe
Seria L

Dostępne w 5 wielkościach z 1 rodzajem wału wyjściowego: drążonym. Dodatkowy wał wyjściowy może być zainstalowany po przeciwnej stronie wału wejściowego.

Dostępne są trzy rodzaje przyłączy od strony wejścia do przekładni: wejściowy wał pełny, kołnierz ze sprzęgłem elastycznym pod silnik zgodny z IEC oraz płytki kołnierz pod silnik zgodny z IEC.

Korpus reduktora wykonany jest jako odlew z żeliwa maszynowego EN GJL 200 UNI EN 1561. Korpus od wewnątrz i z zewnątrz jest użebrowany, co gwarantuje jego sztywność. Dla ułatwienia ustawienia korpus jest frezowany na wszystkich płaszczyznach. Pojedyncza komora olejowa gwarantuje zwiększone rozkładanie się ciepła oraz lepsze smarowanie wszystkich elementów wewnętrznych.

Mechanizm tych przekładni składa się z zespołu dwóch kół stożkowych w systemie Gleasona o precyzyjnie szlifowanym zarysie, wykonanych ze stali 16CrNi4 lub 18NiCrMo5 UNI 7846.

Zastosowanie wysokiej jakości łożysk stożkowych na wszystkich wałkach (z wyjątkiem tulei wejściowej w przyłączu silnika typu COMPACT, gdzie występuje łożysko kulkowe) zapewnia dłuższy okres eksploatacji i dopuszcza bardzo wysokie obciążenia promieniowe i osiowe.

Korpusy reduktorów, kołnierze i pokrywy są malowane na kolor BLUE RAL 5010.

 

Konfiguracje:

Aby uzyskać więcej informacji na temat pełnej gamy produktów TRAMEC proszę zobaczyć obszar pobierania.