Przekładnie walcowe o osiach równoległych
Seria Z

Dostępne w 6 wielkościach z 1 stopniem redukcji , w 6 wielkościach z 2 stopniami redukcji i w 6 wielkościach z 3 stopniami redukcji.

Dostępne są dwa rodzaje przyłączy od strony wejścia do przekładni: wejściowy wał pełny, kołnierz ze sprzęgłem elastycznym pod silnik zgodny z IEC.

Korpus reduktora wykonany jest jako odlew z żeliwa maszynowego EN GJL 200 UNI EN 1561 (wielkości 71-180) lub jako odlew z żeliwa sferoidalnego EN GJS 400 - 15U UNI EN 1563 (wielkości 200-225). Korpus od wewnątrz i z zewnątrz jest użebrowany, co gwarantuje jego sztywność. Dla ułatwienia ustawienia korpus jest frezowany na wszystkich płaszczyznach. Pojedyncza komora olejowa gwarantuje zwiększone rozkładanie się ciepła oraz lepsze smarowanie wszystkich elementów wewnętrznych.

Elementy zębate wykonane są ze stali 16CrNi4 lub 18NiCrMo5 UNI7846, są hartowane i utwardzane powierzchniowo. Pierwszy stopień redukcji jest szlifowany.

Zastosowanie wysokiej jakości łożysk stożkowych na wszystkich wałkach zapewnia dłuższy okres eksploatacji i dopuszcza bardzo wysokie obciążenia promieniowe i osiowe.

Standardowo reduktory posiadają stalowy wał wyjściowy, drążony (istnieje możliwość wykonania tulei zdawczej z pierścieniem zaciskowym). Opcja montażu kołnierza wyjściowego z jednej lub z obu stron, mocowanie za pomocą ramienia reakcyjnego oraz możliwość zabudowy sprzęgła jednokierunkowego (backstop) powoduje, że reduktory serii Z są ekstremalnie uniwersalne i łatwe w montażu.

Korpusy reduktorów, kołnierze i pokrywy są malowane na kolor BLUE RAL 5010.

 

Konfiguracja:

Aby uzyskać więcej informacji na temat pełnej gamy produktów TRAMEC proszę zobaczyć obszar pobierania.