Adresul. Słoneczna 1, 66-130 BOJADŁA (koło Zielonej Góry)
Zadzwoń+48 68 352 62 00
Napisztramec@tramec.pl

Przekładnie walcowo-stożkowe

Seria T

Przekładnie walcowo-stożkowe

Przekładnie walcowo-stożkowe serii T wyróżniają się wytrzymałością i wszechstronnością zastosowań, co sprawia, że tego typu przekładnie nadają się do zastosowań w przemyśle średnio-ciężkim. Gwarantują one wysoką wydajność i są zalecane do zastosowań wymagających ciągłej pracy lub gdy wymagany jest wysoki moment napędowy.

Przekładnie stożkowo-walcowe TRAMEC są dostępne w 10 rozmiarach z dwoma stopniami redukcji i w 9 rozmiarach z trzema stopniami redukcji.

SZCZEGÓŁY PRODUKTU

  • Moc: do 137,1 kW
  • Zakres przełożeń: od i=8 do i=630
  • Zakres momentu obrotowego: T2M = 110 – 11850 Nm

Dostępne warianty wejścia, to wał wejściowy, przyłącze pod silnik wraz ze sprzęgłem elastycznym (kołnierz i sprzęgło) oraz kompaktowe przyłącze do silnika, z wyłączeniem rozmiarów 56 – 63 – 75.
Obudowa przekładni jest wykonana z aluminium dla wielkości 56 – 63 – 75, z żeliwa konstrukcyjnego dla wielkości 71 – 90 – 112 – 140 – 160 – 180 i żeliwa sferoidalnego dla wielkości 200 – 225.
Obudowa przekładni, kołnierze i pokrywy są pomalowane zewnętrznie na kolor NIEBIESKI RAL 5010, z wyjątkiem przekładni walcowo-stożkowych o rozmiarach 56-63-75, które są wykonane z aluminium.

Przekładnie możemy dostarczyć zmontowane z silnikami, tworząc motoreduktory.

Akcesoria, które można zastosować w przekładni zębatej walcowo-stożkowej to:

  • Wał wyjściowy
  • Zestaw do montażu i demontażu z drążonym wałem wyjściowym (z wyjątkiem T56 – 63 – 71 – 75)
  • Wał wyjściowy drążony z pierścieniem zaciskowym
  • Kołnierz wyjściowy
  • Ramię reakcyjne
  • Osłona wału drążonego
  • Blokada ruchu wstecznego

Lista części zamiennych dostępna jest w katalogu technicznym PRZEKŁADNIE WALCOWE I WALCOWO-STOŻKOWE.

Konfiguracje
Przekładnie walcowo-stożkowe
Inne produkty z tej kategorii
Seria Z
  • P = 0.5 - 270 kW
  • T2M = 180 - 11500 Nm
  • i = 5 - 250
Seria RFV
  • P = 0.09 - 22 kW
  • T2M = 100 - 2200 Nm
  • i = 4,83 - 547,27
Seria P
  • P = 1 - 90,2 kW
  • T2M = 170 - 4480 Nm
  • i = 5 - 63
Seria MA
  • P = 2.2 - 89 kW
  • T2M = 300 - 8600 Nm
  • i = 12.5 - 25
Seria R
  • P = 0.75 - 90 kW
  • T2M = 35 - 763 Nm
  • i = 1 - 10
Seria L
  • P = 0.75 - 90 kW
  • T2M = 35 - 600 Nm
  • i = 1 – 3
Seria RL
  • P = 0.14 - 6.5 kW
  • T2M= 0.9 - 42 Nm
  • i= 1 - 2