Przekładnie ślimakowe XX – KK – KX zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić dużą redukcję prędkości. Rzeczywiście połączenie dwóch przekładni ślimakowych zapewnia bardzo niską sprawność, jednak fakt, że można uzyskać znaczne zmniejszenie prędkości obrotowej na niezwykle zmniejszonej przestrzeni, czyni to rozwiązanie bardzo interesującym, a czasem niezastąpionym. Przekładnie ślimakowe złożone są dostępne w 14 rozmiarach.
SZCZEGÓŁY PRODUKTU:
Serie KX i KK są dostępne wyłącznie w wersji IEC.
Seria XX dostępna jest w wersji XXA z wałem oraz w dwóch wersjach z przyłączem do silnik: XXC (kompaktowa) i XXF (ze sprzęgłem elastycznym).
W standardzie przekładnie tego typu dostarczane są z wałem drążonym na wyjściu. Dostępna jest szeroka gama akcesoriów: drugie wejście, łożyska stożkowe na kole ślimakowym, kołnierz wyjściowy, pojedynczy lub podwójnie przedłużony wał wyjściowy, ogranicznik momentu obrotowego z przelotowym wałem drążonym, ramię reakcyjne, zestaw zabezpieczający wał drążony, zestaw zabezpieczający ogranicznik momentu obrotowego.
Lista części zamiennych dostępna jest w katalogu technicznym PRZEKŁADNIE ŚLIMAKOWE z brązową okładką.